نوع ضایعات
قیمت به ازای هر کیلو (تومان)تاریخ
مس آرمیچری——-——
مس کابلی————
مس ذوبی—— —–

قوانین خرید ضایعات مس

سایت اینترنتی تِک صنعت در نظر دارد برای آن دسته از مشتریان که قصد فروش ضایعات خود را دارند شرایط و طرح های ویژه ای را فراهم آورد.
فروشندگان محترم می توانند بعد از ارسال ضایعات تمامی پول آن را به صورت نقد دریافت کرده و یا از طرح ویژه تخفیفات در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

طرح ویژه :
این طرح برای آن دسته از فروشندگانی که قصد دارند ضایعات مسی را با اجناس مورد استفاده خود و موجود در فروشگاه اینترنتی تِک صنعت معاوضه نمایند، در نظر گرفته شده است. این تخفیفات شامل خرید سیم لاکی (فارس، لاک سیم، راما، یزد) و یا انواع قطعات یدکی الکتروموتور، عایق ها و… می باشد. برای آگاهی از چگونگی این تخفیفات لطفا با شماره ای که در انتهای همین صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید.

شرایط ارسال ضایعات :

1. ضایعات مسی شامل سیم های آرمیچری، تسمه و… می باشد.
2. قبل از ارسال بار تمامی ناخالصی ها می بایست از ضایعات جدا شده باشد.
3. سعی شود از گونی های سالم و ضخیم (در صورت امکان از دو عدد گونی) برای بسته بندی استفاده شود تا در مسیر ارسال دچار پارگی نشود.
4. فروشندگان می بایست قبل از ارسال ضایعات با شماره تماسی که در ذیل آمده است تماس حاصل نمایند تا جهت ارسال بار و آگاهی از قیمت روز با بخش مربوطه هماهنگی های لازم به عمل آید.
5. بعد از هماهنگی های انجام شده، ارسال بار می بایست نهایتا تا یک روز بعد از آن انجام گیرد. بدیهی است تاخیر بیش از حد در ارسال شامل نوسانات احتمالی قیمت می شود، در این شرایط فروشندگان موظف هستند قبل از ارسال بار، مجددا با فروشگاه اینترنتی تِک صنعت هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
6. بعد از تحویل بار و بررسی آن توسط پرسنل بخش انبار مبلغ فاکتور تسویه می گردد.

شماره های تماس :

021-33996935-8