7روز ضمانت بازگشت

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آنرا از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری شرح اشکال را به بخش پشتیبانی فروشگاه تِک صنعت اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، فروشگاه تِک صنعت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتی که مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت تِک صنعت داشته باشد طی 7 روز آنرا به بخش پشتیبانی اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات، فروشگاه تِک صنعت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
اگر کالایی دارای اشکال فنی باشد پس از هماهنگی قبلی و برگشت به فروشگاه تِک صنعت مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد و در صورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان فروشگاه تِک صنعت، کالای جایگزین برای شما ارسال شده و هزینه ارسال مجدد آن کالا بر عهده فروشگاه تِک صنعت می باشد، در صورت اتمام موجودی کالای مورد نظر، وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب شما عودت داده می شود.
در صورتيكه كالاي شما از ابتدا دارای اشکال فنی باشد و توسط افرادي غيراز كارشناسان فروشگاه تِک صنعت باز و بررسی شود، فروشگاه تِک صنعت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
پس از گذشت 7 روز از زمان دريافت كالا هر نوع اشكال فني كه براي كالاي شما پيش آيد در صورت داشتن گارانتي برعهده شركت ارائه دهنده آن کالا خواهد بود و بايد آن را به آدرس مركز خدمات آن شركت جهت تعمير ارسال نماييد.
در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا به دست شما رسیده و کاملا پلمپ و مورد استفاده قرار نگرفته باشد شما می‌توانید آن کالا را تا یک روز کاری پس از دریافت و هماهنگی قبلی با بخش فروش به آدرس درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی تِک صنعت عودت داده و وجه آن را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نمایید. هزینه عودت کالا به فروشگاه تِک صنعت در صورت انصراف شما از خرید، برعهده شما می‌باشد.
در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا، خریدار موظف است کالا را با همه لوازم همراه بدرستی بسته بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس فروشگاه اینترنتی تِک صنعت ارسال نماید؛ در صورت بسته بندی نادرست و عدم بیمه و آسیب دیدن کالا در حین حمل، تمامی مسئولیت آن برعهده خریدار می باشد.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده میسر می باشد و از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذوریم.