ویدئو آموزشی نحوه تنظیم کلید اتومات پمپ آب

تنظیم کلید اتومات پمپ آب


پرشر سوئیچ (کلید کنترل مکانیکی) یا به اصطلاح سوئیچ مکانیکی یکی از مهم ترین قطعات نصب شده بر روی پمپ محسوب شده و به طور کلی کار آن فرمان استارت و قطع کردن پمپ آب می باشد.

در این ویدئو آموزشی که توسط تیم فنی فروشگاه اینترنتی تِک صنعت تهیه شده، نحوه تنظیم وهمچنین محل نصب صحیح سیم های برق شهری و برق پمپ بر روی کلید کنترل مکانیکی را خواهید آموخت.

منبع : فروشگاه اینترنتی تِک صنعت / www.tecsanat.com

جهت خرید کلید اتومات پمپ آب بر روی لینک زیر کلیک کنید :

فروشگاه اینترنتی تِک صنعت تمامی تلاش و نیروی خود را برای جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان گرامی به کار گرفته است، لطفا با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این مهم یاری فرمایید.

12 دیدگاه برای “ویدئو آموزشی نحوه تنظیم کلید اتومات پمپ آب

  1. mohajere گفته:

    سلام ممنون بابت اموزش پرسشورسویچ پمپ کامل وجامع بود وجالب دست تهیه کنندگان دردنکنه خسته نباشید

    • Admin گفته:

      سلام وقت بخیر اگر منظورتون فاصله بین خاموش و روشن شدن پمپ هست خیر ثابت نیست همانطور که در ویدیو آموزشی مشاهده فرمودید بازه خاموش و روشن شدن پمپ با پیچ کوچک تر قابل تنظیم هست.

  2. بهروز ایزدی گفته:

    سلام ویدئو تنظیمات پرشر برای برند المنت نیست کمی متفاوت است البته مفیده و کاربردی است باتشکر

    • Admin گفته:

      با سلام و احترام
      از اینکه آموزش مفید واقع شده، خرسندیم، برای برندهایی مثل المنت و… به زودی آموزشی ساخته میشه که این مدل کلیدها رو کامل توضیح خواهیم داد.

  3. شاهین گفته:

    سلام برای تنظیم پرشر سوییچ، پمپ باید روشن باشه؟؟و اینکه برا خاموش کردنش تا چه حد فشار باید کم بشه؟

    • Admin گفته:

      سلام بله شما پمپ رو روشن میکنید و شیر خروجی پمپ میبندید تا ببینید فشار تا چه حد بالا میره بعد نسبت به اون فشاری که میخواهید تنظیم میکنید و دوباره این تست و انجام میدید تا ببینید تنظیم به درستی انجام شده یا نه
      بستگی به پمپتون داره شما باید ببیندید فشار حداکثری که پمپتون ایجاد میکنه چند بار هست و نقطه خاموش کلید و پایین تر از اون فشار بزارید
      در آخر توصیه میشه این کارو یه کارشناس مجرب انجام بده که به پمپ یا کلیدتون صدمه وارد نشه
      با تشکر

  4. ناشناس گفته:

    جالب بود. اصطلاحا میشه گفت که: پیچ بزرگ برای تنظیم فشار لازم برای استارت هست که بستگی به ارتفاع داره و پیچ کوچک برای فشار خاموش شدن بعد از بستن اب یا والو خروجی پمپ که با تغییر فشار استارت هم این بازه اختلاف تغییر نمیکنه و باید تنطیم بشه. درسته؟

    • Admin گفته:

      سلام و عرض ادب
      پیچ بزرگ برای تنظیم فشار خاموش یا روشن شدن پمپ توی بازه ی خاصی که کلید براش تعیین شده استفاده میشه به عنوان مثال شما پمپتون 2 بار روشن میشه و 4 بار خاموش میشه اگه پیش بزرگ و کمی سفت کنید پمپ روی 3 بار استارت و روی 5 بار خاموش میشه اگه دقت کرده باشید اختلاف بین خاموش و روشن شدن تغییری نکرد همون 2 بار موند.
      حالا برای تغییر اختلاف بین خاموش شدن و روشن شدن باید از پیچ کوچیک استفاده کرد مثلا پمپ اگر 2 بار روشن و 4 بار خاموش میشد با تنظیم پیچ طبق آموزش میتونید کاری کنید که مثلا 3 بار روشن بشه 4 بار خاموش بشه
      البته توصیه ما به شما این هست که به پیچ کوچک دست زده نشه چون تنظیم کارخانه ای مناسب اکثر سیستم ها و پمپ ها هست
      با تشکر از حسن توجهتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *